هدایای تبلیغاتی نفیس

دوشنبه 15 مهر 1398
9:42
admin

هدایای تبلیغاتی نفیس خاص ، گروهی از روشهای تبلیغات و بازاریابی است که به صورت دادن هدیه به مشتریان و افراد مشخصی، انجام میگیرد.

معمولاً شرکت ها و سازمان ها، با هدف های مشخص و متفاوتی سعی بر تولید هدایای تبلیغاتی مینمایند. قبل از ارائه یک هدیه به افراد خاص، میبایست جایگاه اجتماعی، موقعیت سازمانی، سطح آگاهی فرد، موقعیت اجتماعی، علایق شخصی، ویژگی های شخصیتی و مورد دیگر مورد بررسی واقع شود.

اهداف هدایای تبلیغاتی نفیس


هدف از ارائه هدایای تبلیغاتی نفیس، علاوه بر تبلیغ یک محصول و برند، قدردانی از زحمات مشتریان خاص و کارمندان می باشد. شرکت هایی که به صورت حرفه ای عمل میکنند، ارائه هدایای نفیس جهت تبلیغات محصول و برند خود را فرصتی در نظر گرفته و از آن بهره مند می شوند. ویژگی خاصی که در هدایای نفیس وجود دارد، ایجاد حس احترام و ارزش در میان افراد خاص است که موجب فروش بیشتر محصولات می شود. هدایای نفیس معمولاً به صورت کتب در نظر گرفته می شود. جایگاه کتاب های نفیس در میان مردم، نقش مهمی در ارائه این نوع هدایا برای تبلیغات دارد. هدایای تبلیغاتی می بایست طوری انتخاب گردد که مشتریان بالفعل و بالقوه برند مشخص شده را در یاد سپرده و با یادآوری نام برند، سعی بر خرید محصول و کالا می نمایند.


نتیجه گیری:
معرفی یک برند در هدایای تبلیغاتی، نیازمند طی مراحلی است که در آخرین مرحله، مشتریان با یادآوری نام محصول، یادآور نام برند شوند. مرحله اول تا سوم شامل تشخیص برند، یادآوری برند و برتری برند می باشد.


[ بازدید : 521 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به nertsd است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]