ساعت تبلیغاتی

سه شنبه 16 مهر 1398
14:28
admin

ساعت تبلیغاتی دیواری ، ساعتی جهت تبلیغات میباشد که از نوع دیواری به افراد خاصی هدیه داده میشود. تبلیغات یکی از ابزارهای ارتباطی میان تولید کنندگان و فروشندگان یک محصول و مردم و جامعه می باشد.

امروزه یکی از عوامل اصلی موفقیت هر سازمان یا شرکتی، تبلیغات است که موجب افزایش مشتری جهت خرید کالا و محصول مورد نظر می شود.

ساعتهای دیواری


برخی از روش های جدید ساعت تبلیغاتی، ارائه و دادن هدیه به افراد خاص و کارمندان و مشتریان می باشد که طرفداران زیادی میان مردم دارد. انسان ها به دلیل حس خوبی که از گرفتن هدیه بدست می آورند، نام یا برندی که بر روی هدیه درج یا چاپ شده باشد را به خاطر خواهند سپرد. بنابراین می توان از کاربردی ترین هدایا مانند ساعت دیواری، استفاده نمود و جهت امور تبلیغاتی از آن استفاده کرد. ساعت های دیواری که جهت امور تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند، معمولاً به صورت اشکال مثلثی، چهار ضلعی و دایره ارائه شده که یا بصورت تمام شیشه و یا قاب دار، به مشتریان و مخاطبین، هدیه داده می شود. ساعت های دیواری این قابلیت را دارا می باشند که بتوان بر روی آنها، مطالب دلخواه، عکس، لوگو و نام برند مورد نظر را چاپ نمود. چاپ تصویر به صورت تمام صفحه و یا بخشی از ساعت بر اساس سلیقه صاحبان برند می باشد.


نتیجه گیری:
ساعتهای دیواری ابزاری هستند که بر دیوار نصب میشوند و جهت تبلیغات میتوانند بسیار مفید بوده و مورد توجه قرار گیرند.


[ بازدید : 573 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به nertsd است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]