شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

nertsd

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

ساعت تبلیغاتی

ساعت تبلیغاتی دیواری ، ساعتی جهت تبلیغات میباشد که از نوع دیواری به افراد خاصی هدیه داده میشود. تبلیغات یکی از ابزارهای ارتباطی میان تولید کنندگان و فروشندگان یک محصول و مردم و جامعه می باشد.

امروزه یکی از عوامل اصلی موفقیت هر سازمان یا شرکتی، تبلیغات است که موجب افزایش مشتری جهت خرید کالا و محصول مورد نظر می شود.

ساعتهای دیواری


برخی از روش های جدید ساعت تبلیغاتی، ارائه و دادن هدیه به افراد خاص و کارمندان و مشتریان می باشد که طرفداران زیادی میان مردم دارد. انسان ها به دلیل حس خوبی که از گرفتن هدیه بدست می آورند، نام یا برندی که بر روی هدیه درج یا چاپ شده باشد را به خاطر خواهند سپرد. بنابراین می توان از کاربردی ترین هدایا مانند ساعت دیواری، استفاده نمود و جهت امور تبلیغاتی از آن استفاده کرد. ساعت های دیواری که جهت امور تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند، معمولاً به صورت اشکال مثلثی، چهار ضلعی و دایره ارائه شده که یا بصورت تمام شیشه و یا قاب دار، به مشتریان و مخاطبین، هدیه داده می شود. ساعت های دیواری این قابلیت را دارا می باشند که بتوان بر روی آنها، مطالب دلخواه، عکس، لوگو و نام برند مورد نظر را چاپ نمود. چاپ تصویر به صورت تمام صفحه و یا بخشی از ساعت بر اساس سلیقه صاحبان برند می باشد.


نتیجه گیری:
ساعتهای دیواری ابزاری هستند که بر دیوار نصب میشوند و جهت تبلیغات میتوانند بسیار مفید بوده و مورد توجه قرار گیرند.

لیوان تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی جالب ، بخشی از انواع لیوانهای تبلیغاتی هستند که طرفداران مخصوص به خود را دارند. به دلیل استفاده افراد از لیوان تبلیغاتی، میتوان از آن به عنوان تبلیغات استفاده نمود.

هدایای تبلیغاتی موجب میشود افرادی که هدایا را دریافت میکنند، احساسات خوبی پیدا کنند و در نتیجه به خرید کالای معرفی و تبلیغ شده ترغیب شوند. میتوان از هدایای تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی را در نظر گرفت و به افراد مختلف اهداء نمود.

لیوان تبلیغاتی متنوع

انواع لیوان تبلیغاتی در موسسات تبلیغاتی به فروش میرسد. رنگهای متنوعی که در موسسات در نظر گرفته میشود، میتواند گزینه ای متنوع برای افراد مختلف ارائه دهد. مشتریان موسسات تبلیغاتی افرادی هستند که انواع لیوان تبلیغاتی را خریداری میکنند. میتوان از انواع لیوان تبلیغاتی بهره جست و بر اساس سلایق افراد مختلف، گزینه ای مناسب را انتخاب نمود.

نتیجه گیری:

لیوان تبلیغاتی بخشی از هدایای تبلیغاتی میباشد که در موسسات تبلیغاتی، توسط کارشناسان ماهر طراحی و تولید میشود. در صورتی که بتوان بهترین هدایای تبلیغاتی را در نظر گرفت، لیوان تبلیغاتی نیز میتواند بخشی از بهترین هدایای تبلیغاتی باشد. موسسات تبلیغاتی، انواع لیوانها را در نظر میگیرند و به عنوان هدایای تبلیغاتی به افراد مختلفی ارائه میدهند. برای اینکه بتوان از لیوان تبلیغاتی بهترین استفاده را کرد، بهتر است نام برند به خوبی روی آن چاپ شود.

هدایای تبلیغاتی نفیس

هدایای تبلیغاتی نفیس خاص ، گروهی از روشهای تبلیغات و بازاریابی است که به صورت دادن هدیه به مشتریان و افراد مشخصی، انجام میگیرد.

معمولاً شرکت ها و سازمان ها، با هدف های مشخص و متفاوتی سعی بر تولید هدایای تبلیغاتی مینمایند. قبل از ارائه یک هدیه به افراد خاص، میبایست جایگاه اجتماعی، موقعیت سازمانی، سطح آگاهی فرد، موقعیت اجتماعی، علایق شخصی، ویژگی های شخصیتی و مورد دیگر مورد بررسی واقع شود.

اهداف هدایای تبلیغاتی نفیس


هدف از ارائه هدایای تبلیغاتی نفیس، علاوه بر تبلیغ یک محصول و برند، قدردانی از زحمات مشتریان خاص و کارمندان می باشد. شرکت هایی که به صورت حرفه ای عمل میکنند، ارائه هدایای نفیس جهت تبلیغات محصول و برند خود را فرصتی در نظر گرفته و از آن بهره مند می شوند. ویژگی خاصی که در هدایای نفیس وجود دارد، ایجاد حس احترام و ارزش در میان افراد خاص است که موجب فروش بیشتر محصولات می شود. هدایای نفیس معمولاً به صورت کتب در نظر گرفته می شود. جایگاه کتاب های نفیس در میان مردم، نقش مهمی در ارائه این نوع هدایا برای تبلیغات دارد. هدایای تبلیغاتی می بایست طوری انتخاب گردد که مشتریان بالفعل و بالقوه برند مشخص شده را در یاد سپرده و با یادآوری نام برند، سعی بر خرید محصول و کالا می نمایند.


نتیجه گیری:
معرفی یک برند در هدایای تبلیغاتی، نیازمند طی مراحلی است که در آخرین مرحله، مشتریان با یادآوری نام محصول، یادآور نام برند شوند. مرحله اول تا سوم شامل تشخیص برند، یادآوری برند و برتری برند می باشد.

هدایای تبلیغاتی مدیریتی

هدایای تبلیغاتی مدیریتی حرفه ای ، گروهی از انواع هدایای مدیریتی میباشد که به صورت حرفه ای جهت اهداء به مدیران خاص طراحی و آماده میشود.

از ویژگیهای هدایای حرفه ای، کیفیت بالای هدایای تبلیغاتی میباشد که در جلب نظر مدیران نقش مهمی ایفا میکند. طراحی حرفه ای هدایای تبلیغاتی، بخش مهمی از فعالیتهای موسسات تبلیغاتی میباشد که به مشتریان و متقاضیان ارائه میشود.

کیفیت هدایای تبلیغاتی مدیریتی


از هدایای تبلیغاتی مدیریتی میتوان به ست مدیریتی تبلیغاتی، لوح و تندیس تبلیغاتی، سر رسید و تقویم تبلیغاتی، انواع خودکار تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، هدایای ویژه مدیریتی، جای موبایل تبلیغاتی اشاره نمود. هر یک از هدایای تبلیغاتی لازم است که دارای کیفیت بالایی از طراحی و تولید محصول باشند. هرچقدر کیفیت هدایای تبلیغاتی بالاتر باشد، احتمال معرفی و فروش کالاهای تبلیغ شده بیشتر میشود. از نمونه های هدایای تبلیغاتی، ویژه مدیران شرکتها است که ویژگیهای مختص به مدیران را دارا میباشد.


نتیجه گیری:
در صورتی که هدایای تبلیغاتی از کیفیت بالایی برخوردار باشد و در زمان طراحی، به گونه ای حرفه ای و خاص طراحی شده باشد، در جلب نظر مدیران، نقش مهمی ایفا مینماید. کیفیت بالای هدایای تبلیغاتی مدیریتی، موجب میشود که محصولات تبلیغ شده بیشتر و بهتر در اذهان مدیران قرار گیرد.

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی متفاوت ، به گروهی از هدایای تبلیغاتی گفته میشود که خارج از انواع هدایای تبلیغاتی معمول میباشد.

معمولاً بیشتر افراد تمایل دارند به جای ارائه هدایای تبلیغاتی تکراری و شناخته شده، از هدایای جالب، خاص، متفاوت، ویژه و جدید استفاده نماید. جالب بودن هدایایی که جهت تبلیغات ارائه میشود، موجب متفاوت شدن هدایای تبلیغاتی میشود.

هدایای خاص تبلیغاتی


از انواع هدایای تبلیغاتی، برخی از هدایا به دلیل ماهیت، شکل و کاربرد خاصی که دارند، خاص و ویژه هستند. مخاطبان هدایای تبلیغاتی خاص، افرادی هستند که در جستجوی تنوع و ویژه بودن کالاها میباشند. هدایای تبلیغاتی خاص در مکانهای مختلف، به افراد متفاوت ارائه میگردد. میتوان از هدایای تبلیغاتی، مواردی را در نظر گرفت که به صورت خاص هدیه داده میشود.


نتیجه گیری:
هدایای تبلیغاتی به دلیل اهمیتی که دارند، مورد توجه افراد مختلف قرار میگیرند. کاربرد هدایای تبلیغاتی خاص و متفاوت در شرایط خاص و ویژه نمود پیدا میکند. در صورتی که موسسات تبلیغاتی، نام برند و کالا را بر روی هدایای تبلیغاتی چاپ کنند، باید به ویژه و متفاوت بودن کالا نیز توجه داشته باشند. هدایای تبلیغاتی خاصی و متفاوت، تأثیر زیادی در فروش کالا و محصولات خواهد گذاشت.

1